fredag 21 januari 2011

Trött...

Jag har rent ut sagt varit skittråkig dom senaste dagarna. Jag har varit jättetrött och haft ont i huvudet. Så jag har somnat jättetidigt om kvällarna.
Jag har nog inte ens orkat tänkt på ordet sex, inte kvällstid iallafall.
Igår kväll kände jag bara ett jättestort krambehov. Mr kröp så nära han kunde och höll om mej och så somnade jag...
Jag har mina perioder i livet. Ibland behöver jag vara ensam, ibland massor av kärlek, ibland massor av sex.
Humöret svänger liksom ibland bara...

Just nu är det nog en blandning av att få vara lite ensam och kramar.

Fast det skulle ju inte vara helt fel med att få Mr:s kuk inkörd i fittan heller. Men jag känner ingen riktig ork i kroppen. Men jag hoppas det vänder snart!!

Han är ju världens sexigaste min Mr!

Mrs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar