torsdag 6 januari 2011

sex i duschen

I kväll ska Mrs. X ut på krogen. När hon kom från jobbet och hade ätit frågade hon om jag ville följa med och duscha. Och det ville jag. Vi tvättade av oss, och som det brukar kunna bli när vi duschar tillsammans övergick tvättandet i lite intimare manövrar. Efter att ha känt och pillat både här och där, ställde hon sig på knä och började slicka och suga mig. Vi böt plats efter en stund, och det var min tur att gå ner på knä framför henne. (jag bara älskar att slicka) Tyvär var det inte särskilt bekvämt att stå så och få vatten i både näsa och mun. I stället vände hon ryggen mot mej och jag tog henne bakifrån samtidigt som hon lät duschens varma strålar smeka både hennes underbara fitta och min pung. Det tog inte alltför lång stund innan både hon och jag kom. Helt underbart att känna hur fittan kramar min kuk samtidigt som jag sprutar i henne.

Mr.X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar