lördag 8 januari 2011

Hångel

Härligt att Mr tog tag i att fixa en ny blogg!
Hoppas nu att vi kommer att vara lite mer aktiva på den här än den förra. Måste medge att lusten försvann helt när bloggen raderades.

Jag var ju iväg med några tjejer häromdan... Vin och god mat och härligt sällskap. Tjejen som vi tidigare hade trekant med var där. Det dröjde inte länge förrän hon kom och började smeka mej i urringningen och talade om hur sexig jag var och att hon gärna skulle vilja ha sex med mej igen.
Vi var ju fler där så vi försökte vara lite diskreta. Vi gick in i ett att annat rum och hånglade lite och smekte varandras bröst. Hon var väldigt pådrivande och tog fram mina bröst och  sög på mina vårtor så dom blev härligt styva. Sedan gjorde jag lika med henne. Vi smekte varandras kroppar och hånglade ett tag innan vi återgick till dom andra. Hon talade om för mej att hon gärna ville slicka min fitta. Jag längtar faktiskt efter att få utforska hennes sexiga kropp igen. Kanske på ett mer avslappnat ställe där vi får vara ifred.
Jag vill gärna ha henne med och dela henne med Mr.
Blir så kåt av tanken att ha sex med henne....

Mrs X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar