söndag 16 januari 2011

Fantastisk kväll

Jag och Mr hade en helkväll för oss själva. Började med ett restaurangbesök. God mat och vin och några drinkar. Sedan bar det av i taxi hemöver.
Vi hade redan pratat på restaurangen om vad vi skulle göra när vi kom hem.
Väl hemma öppnade vi en flaska vin, tog med oss lite smått och gott till sovrummet. Där tände vi ljus och tog fram sexspelet Monogamy. Vi la ut spelplanen mitt på sängen och sedan började äventyret.

Det är ett ganska roligt spel, med vissa undantag på uppdragen. Känns ibland att man skulle behöva en hel buffé av mat för vissa uppdrag. Men det är ju inte svårare att man improviserar lite eller byter kort.

Det blev mycket kyss, smek, kittel med fjäder på erogena ställen. När spelomgången var slut var vi båda väldigt upphetsade. Jag bad Mr att han skulle slicka mej. Medans sög jag och runkade hans kuk. När det var nära att gå för mej överraskade han med att komma före mej. Det är inte ofta det händer.
Oftast brukar jag komma först. Men jag var inte långt efter.

Vi hann inte med något regelrätt samlag, för det var vi båda för trötta för på ett eller annat vis.
Men det var ändå helt fantastiskt!
Så härligt med ett utdraget långt förspel..


Puss & Kram Mrs

3 kommentarer:

  1. Låter helt underbart, ja men ska man vara hård kritiker, så är ju inte sexet enbart själva samlaget utan hela upplevelsen tillsammans, fast man i folkmun tycker att sex är = knulla. Skönt å höra att kvällen vart mysig för er.

    SvaraRadera
  2. Ja du har helt rätt att det är hela upplevelsen som räknas, med eller utan samlag :)
    Fast Mr hade gärna trängt in och kännt min sköna fitta runt kuken också sa han...
    Men det kanske blir tillfälle för det i kväll.. //Mrs

    SvaraRadera
  3. låter ljuvligt, när vi haft samma upplevelse brukar det sluta med att man har ett sömnknull mitt i natten och det kan vara helt underbart det också.

    Trevlig blogg, kommer absolut följa den :)

    SvaraRadera