torsdag 6 januari 2011

Sms från Mrs.

Fick ett sms av min fru för en stund sedan.
"Hon vill ha mej. Kan gärna tänka sig oss sen ;) Ok om vi kanske hånglar lite."

Vad svarar man på det? Jag svarade att det var ok.

Så nu sitter man här och dricker vatten och väntar på att få hämta hem frun från krogen innan jag åker och jobbar.
Det känns lite underligt, inte så att jag är svartsjuk utan mer avundsjuk. Det är inte alls samma känsla som när vi hade lite skoj med ett annat par, (vi skrev om det på vår förra blogg, innan metrobloggen raderade allt) för då kände jag mej utanför, det gör jag inte nu. Eller just nu känner jag mej utanför, men någon måste ju vara hemma oxå. :) Men allvarligt talat känns det riktigt bra med den här kvinnan, det känns inte som att hon bara är ute efter min fru, utan låter mej vara med på lika villkor. Nu vet jag att det inte är 100% lika villkor,eftersom dom är kompisar sedan tidigare, men ändå....Det känns bra.

Mr.X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar