tisdag 25 januari 2011

En bra start på dagen.

I morse väckte Mrs. mej. Hon hade duschat och alldeles naken kröp hon ner i sängen, flyttade täcket och gränslade min redan hårda kuk. Hon red mej en stund för att sedan kliva av och gå för att hämta något ur "leksakslådan". Det blev ägget. Jag älskar att titta på när hon leker med sej själv. Och när hon som nu, leker med sig själv samtidigt som hon rider mej, får jag riktigt koncentrera mej för att inte spruta i henne direkt. Vi böt ställning och jag tog henne bakifrån, samtidigt som hon fortsatte att smeka sig med ägget. Och det tog inte lång stund innan jag kände hur hennes sköna fitta började att dra ihop sig,  sedan kom hon i en orgasm som fick hennes fitta att krama min kuk. Då kunde jag inte hålla tillbaka längre, utan drog mej ur för att spruta över hennes bröst. En mycket trevlig start på dagen. Hoppas på en omgång till i kväll. Jag tror att jag ska föreslå att vi kanske ska knäppa lite kort eller filma en liten snutt, det var länge sedan. Kanske ska lägga upp något här på bloggen, eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Sånt är alltid välkommet, speciellt av ett sånt sexigt par som er ;) Kom ut ur garderoben....eller njae.....ja ni fattar ;)

    SvaraRadera