söndag 30 januari 2011

I går var vi på fest. Det var väldigt roligt och mycket folk. Det blev ganska sent, (eller tidigt rättare sagt) men när vi kom hem och krypit ner i sängen kunde vi inte låta bli att ta på varandra. Jag smekte Mrs. allt blötare fitta och hon runkade min hårda kuk. Efter en stund befallde hon mej att slicka hennes fitta, och naturligtvis gjorde jag som hon befallde. Jag lät min tunga glida längs skåran upp mot klittan, där slickade jag henne precis som jag vet att hon gillar. Samtidigt knullade jag henne med två fingrar tills jag kände hur hennes motjuck blev allt kraftigare och hennes andhämtningar skvallrade om att hon snart skulle nå klimax. Då gjorde jag något som jag vet att hon kanske inte alltid gillar, men eftersom jag inte var riktigt nykter kändes det som att det var läge att prova. Jag lät ett finger glida mot "det andra hålet", och med tanke på reaktionen tror jag inte att det var helt fel. Hennes stön och skakningar skvallrade om att det kanske tillochmed var ganska skönt. Sedan kröp jag upp över henne och lät min kuk sakta men säkert tränga in i hennes våta, härliga fitta. Sedan böt vi ställningar lite om varannat, och efter en stund var det min tur att få lite "oral behandling". Hon sög min kuk och slickade min pung på ett helt underbart sätt. Tyvär var jag som sagt en aning berusad, så det blev liksom ingen förlösande känsla, Jag hade inte alls haft något emot att spruta i hennes sköna mun, eller över hennes härliga byst, men jag hoppas att jag får göra det i kväll i stället!

Mr.X

P.S Jag köpte en ny kamera i går, och ska jag vara ärlig hoppas jag att vi kan knäppa lite roliga kort. Kanske lägger upp några trevliga bilder här.

1 kommentar: